Tuesday 17 May 2016

پرسکون زندگی کا راز

حضرت مولانا پیر ذوالفقار احمد نقشبندی صاحب دامت برکاتہم فرماتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ امریکہ میں مجھے ایک کمپنی کا ڈائریکٹر ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ پی ایچ ڈی تھا ۔۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا ۔۔۔۔۔۔ میں بھی پاکستان گیا ہوں ۔۔۔۔ اور وہاں میں نے ایک عجیب بات دیکھی ۔۔۔۔۔۔۔ میں نے کہا ۔۔۔۔۔ وہ کونسی؟۔۔۔۔۔۔

کہنے لگا۔۔۔۔۔۔۔ وہاں کے بارے میں دو باتیں کرتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔

paksitan is a country where car and the camel share the same road

یعنی پاکستان ایک ایسا ملک ہے ۔۔۔۔۔۔ جس میں کار اور اونٹ ایک سڑک پے چلتے ہیں ۔۔۔۔۔۔ میں نے کہا ۔۔۔۔۔۔ واقعی آپ ٹھیک بات کر رہے ہیں ۔۔۔۔۔

وہ کہنے لگا میں دوسری بات بھی کہنا چاہتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔
میں نے کہا ۔۔۔۔۔۔۔ وہ کیا؟۔۔۔۔۔۔

کہنے لگا ۔۔۔۔۔۔ میں نے وہاں غریب لوگوں کو دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان کے کپڑے پھٹے پرانے ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔ ان کے چہروں سے اندازہ ہوتا ہے انہیں کھانا بھی ٹھیک سے نہیں ملتا ۔۔۔۔۔ ان کے پاس نہانے کی چیزیں بھی پوری طرح نہیں ہیں ۔۔۔۔۔۔ ان کے گھر کا میعار اتنا اچھا نہیں ہے۔۔۔۔۔۔۔ لیکن میں یہ دیکہ کر حیران ہوتا تھاکہ ان کا چہرہ پر سکون ہوتا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ کھڑے ہوتے تھے ۔۔۔۔۔۔ تو بالکل سیدھے کھڑے ہوتے تھے ۔۔۔۔۔۔۔ میں جتنے لوگوں سے پوچھتا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ وہ سب کے سب رات کو میٹھی نیند سوتے تھے ۔۔۔۔۔ کہنے لگا ۔۔۔۔۔۔ مجھے بتائیں اس کی وجہ کیا ہے؟۔۔۔۔۔
میں نے کہا کہ ۔۔۔۔۔۔۔ یہ سب اسلام کی برکت ہے ۔۔۔۔۔۔۔

نہ دنیا سے نہ دولت سے نہ گھر آباد کرنے سے
تسلی دل کو ملتی ہے خدا کو یاد کرنے سے

الحمداللہ یہ دین کی برکت ہے آج ہمارے غرباء بھی اپنے گھروں میں آرام کی نیند سوتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ جبکہ ان ملکوں کے امراء بھی اپنے گھروں میں آرام کی نیند نہیں سوتے ۔۔۔۔۔۔۔ یہ ہمارے پاس ایک مثبت پہلو ہے ۔۔۔۔۔۔

(خطبات فقیر)​

No comments:

Post a Comment